tirsdag den 23. august 2011

Hektisk morgen!

Ja, som overskriften siger.. I morges vågnede jeg ved at jeg hørte et kæmpe brag. Jeg anede ikke hvad det var, men jeg skyndte mig bare ud og se, men de andre vidste det heller ikke og de stod og råbte "hvad sker der?"
Da der var gået ca. 5 sekunder bankede det mega hårdt på hoveddøren, jeg har aldrig hørt det så voldsomt og folkene udenfor råbte "DET POLITIET, LUK OP!" Jeg var fuldstændig ude af den, og forstod ikke en dyt. De kom ind og vi fik ikke lov til noget som helst.
Der var ingen der skulle anholdes eller noget, men de skulle ransage hele lejligheden fra den ene ende til den anden. De havde været der en halv time da jeg skulle gå, men de andre fortalte mig de blev der til klokken halv ti. De havde været der tre timer og havde forvandlet en "pæn" lejlighed til et værre rod. Alting er rodet sammen og vi står med en fuldstændig ødelagt dør som politiet ikke har tænkt sig at betale.. Der er simpelthen for meget politi, kriminalitet osv i mit. Puha.. Btw, de fandt selvfølgelig ikke noget. :-)

- Henriette

2 kommentarer: