mandag den 15. august 2011

Fremtidsdrømme...

Jep, så er jeg officielt blevet 2.g'er. Tiden i 1. er bare gået så hurtigt! Fra introtur til klasseskift til sommerferie! That's that. Hvis bare 2. og 3. går mindst lige så hurtigt..... Ej, jeg kan rigtig godt lide klassen! Efter gymnasiet tror jeg, at jeg tager til Kolding og bor der.. "Hvorfor?" tænker i nok.
Jeg har været meget i tvivl om hvad jeg vil arbejde med, men da jeg på et tidspunkt var helt besat af Animal Planet, gik det op for mig. Dyr. Jeg elsker jo dyr. Jeg synes de er lige så værdifulde som mennesker. Så syntes jeg ligesom veterinærsygeplejerske virkede som det helt perfekte job for mig. Kolding er bare det eneste sted i Danmark man kan få den uddannelse. Det er jo langt væk fra alt... Min familie bor i henholdsvis København og her på Falster, så jeg ved ikke. Jeg har tænkt mig at følge min drøm, det' helt sikkert, men jeg vil også være 100% enig med mig selv om det er det rigtige valg.
Hvad med jer? Hvilken uddannelse er I i gang med og hvad vil i? :-)

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar