onsdag den 31. august 2011

Fødselsdag!

Ikke min - min brors. I går blev han 20 år, og jeg synes jeg har svært ved at forstå han allerede er tyve år. Dobbelt så gammel som en ti-årig. Tre år ældre end mig, og seks år ældre end min søster. Tyve år. Hold da helt op...
I går hentede min mor mig fra skole og så kørte vi ud til Nakskov. Vi stod i besøgslokalet, da han kom ud med et kæmpe smil på læben og et flag i hånden. Jeg kunne ikke andet end at smile da jeg efter lang tid så ham igen. Vi snakkede om alt og mere til i de to timer vi havde. Hvordan hans dag havde været, hvordan han havde og sådan.
Og han havde det godt. Han træner hver dag nu, og hans arme kunne næsten ikke være i den t-shirt vi havde købt til ham fordi hans muskler var for store. Jeg gav ham lektioner i hvordan man opfører sig pænt, så han ikke ender der igen senere i livet, og det synes jeg egentlig gik meget godt.
Jeg savner ham allerede igen.. Man burde ikke holde fødselsdag sådan et sted. Det er andet år i træk, men det er bare forkert. Det er det bare.

Husk hvad i har, og pas på det... - Henriette

2 kommentarer: