fredag den 2. september 2011

Vild fredag.

I dag har jeg været i skole, chillet med en film, animal planet og puslespil. Nice!? :-)

.... Føl ironien, ok!
Ej, det er okay.. Jeg ville bare ønske at jeg havde et sted at bo. Jeg er selvfølgelig super glad og taknemmelig overfor min onkel og tante som har holdt deres dør åben for os, men jeg savner bare at kunne være mig selv. Alene. Bare en gang imellem. Det ku' jeg egentlig godt bruge.. Jeg plejede at være alene så ofte og nu er der mennesker omkring mig hele tiden. Jeg ka' li' det, men det kan godt blive lidt for meget. Nogle dage vil jeg bare gerne væk fra det hele eller ligge i min seng med stille musik og drømme mig langt væk. Og det kan jeg bare ikke mere. På den anden side bliver det nok lidt vemodigt når vi engang tager herfra, da vi har været sammen hver dag så længe nu...


Nu vil jeg videre med mit vilde fredags-puslespil!
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar