tirsdag den 13. september 2011

Kage-mandag.

I går havde jeg troet og håbet det ville blive mandag med stort m. Dvs bruge aftenen på Sommer i sunny beach, Robinson og fristet. Men nej. For Louise skulle bage (Vi bager... Igen), og så besluttede hun sig for at jeg gerne liiiige måtte hjælpe hende. Så selvom vi allerede havde bagt muffins (hæhæ) fik mig og Louise lige bage 12 fantastisk lækre portions-chokoladekager. Dem der hvor det er flydendeagtigt indeni. De var lækre!

Lidt a la det her... Mh!
Så holdte vi "familie-aften" med disse lækre sager som dessert. :-)


Som en lille ekstra fra mandagen! PULS har udgivet deres nye video til singlen "Noget af det", så den skal lige deles!
Hovsa! Var det ikke?... Jo det var!!! Tid 1:11, er sgu da min søster med de to smækre fyre! Jeg er kun lidt misundelig...

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar