mandag den 12. september 2011

Fravær

Ja, bloggen har været lidt stille i noget tid og jeg veeed det! Men det er svært at blive ved med at blogge når man har mega mange timers opgaver for til skolen, skal til at flytte og... Tja, mangler inspiration. Men altså, det ikke fordi i er gået glip af supermeget i mit - ellers så spændende - liv. Hæhæ. Mig og familien derhjemme på 8 har endelig kæmpet os igennem Twix-kage-tingen, selvom der sagtens kunne have blevet til en hel bradepande!
Apropros dén... Den blev sgu nok lidt brændt i karamellen og det ødelagde ligesom smagen lidt, men hvis den nu bare været ikke-brændt på, er jeg sikker på den havde været fantastisk! Det ku' jeg ligesom smage. ;-)
Lige siden vi besluttede os for at flytte har jeg haft et godt øje til én bestemt lejlighed - den ligger midt i byen og fra stuen kan man stå og kigge ind i Louises stue og køkken. Ku' det blive bedre? Arj, det tror jeg ikke! Den er lige blevet sat til leje, så vi skal op og se den i dag - jeg krydser SÅ meget fingre for at den er det værd!

See you laters alligators! - Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar