lørdag den 24. september 2011

10 grunde til at være lykkelig

Hej blog!
Lige før fandt jeg en bog der hedder 1000 grunde til at være lykkelig. Så læste jeg nogle af dem og jeg synes egentlig de er meget søde. Så derfor tænkte jeg at jeg lige kunne slå 10 tilfældige op og skrive dem her! Det er "almindelige" personer der har skrevet hvad deres lykke er, så derfor kan det godt lyde lidt personligt og random. Men her kommer de!

1. Lykke er at glæde sig til juleaften.


2. I stedet for at springe glad ud af sengen for at møde den nye dag kan kan det være fortryllende at være doven og holde en fridag, hvor man laver absolut ingenting.


3. Det der gør mig lykkelig, er at være sammen med dig.

4. Et velassorteret dessertfad bidrager til en lykkelig middag.

5. Lykke er et krus varm kakao ved pejsen på en kold vinteraften.

6. Lykkelig er de, der - i stedet for at kæmpe ed et hav af ledninger . ved præcis hvilken ledning, der fører til hvilken stikkontakt.

7. Tilstrækkelig meget sne til at kælke og en god bakke i nærheden; det danner basis for en lykkelig dag.

8. Når man lærer at elske vinden og regnen, er der grund til at være lykkelig.

9. Lykke er at sende billeder af en fælles oplevelse til en god ven.

10. Lykke er at pakke gaver ud.

Jeg må sige.. Jeg er enig! I faktisk, næsten, alle sammen - endda. Nå, dette tog så noget af min tid, jeg må hellere komme tilbage til dho...
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar