tirsdag den 6. september 2011

The weekly pastry.

I sidste uge var det 70 pizzasnegle, forrige uge var det chokoladeboller og ugen før var det chokoladekage.
Jeg er nu begyndt at bage hver uge derhjemme og ikke engang fordi det er noget vi har aftalt - bare fordi jeg har lyst. Jeps - jeg er blevet spontan. Men kun på den front, hæhæ.
I dag skal jeg så hjem og lave twix bars. Hjemmelavede! Mmmmh, lækkert. Hvis jeg husker det, putter jeg nok nogle billeder ind (eller kommer med en dårlig undskyldning hvis de bliver mega grimme (Det er der størst sansynlighed for)).
Hold da op, hvor lækkert!

I'll see you later! - Henriette

2 kommentarer:

  1. Jeg tror lige jeg ser hvordan det ender, om de smager godt osv før jeg deler den - det tror jeg er klogest. Men hvis de bliver en succes, deler jeg den da helt sikkert. :-)

    SvarSlet