onsdag den 21. september 2011

Død og pine

... Bogstaveligt talt! Min computer er død og det er grunden til min manglende bloggen. :-( Jeg ville genstarte den og pludselig ville den bare ikke tænde igen. Så fik jeg den fixet i weekenden, men ALLE mine skole-noter, billeder, musik og videoer er væk. (Som om jeg ikke har oplevet det nok gange...) Plus at man slet ikke kan komme på trådløst netværk mere. Manden i Expert sagde at jeg skulle downloade noget fis fra nettet, men det kan jeg slet ikke finde. Argh!

I går (Tirsdag) var jeg i nakskov for at besøge Phillip, for at se ham inden han blev flyttet til Odense i dag. Det var super hyggeligt :-)


Han ville gerne kramme mig, han ville bare hellere flashe muskler på billederne!
(Han vidste de ville komme på facebook)

... Det ville sgu ikke kunne holde til!


Så var jeg til gimle og på Mona i fredags med Louise og slænget. (Dem jeg går sammen med til hverdag, kalder vi "slænget" så Louise ved hvem der bliver snakket om) Det var også bare sjovt, vi blev alle en smule fulde (undtagen Louise, hun blev meget fuld) Hæhæ. Vi har da ihvertfald haft nogle ting at grine af fra i fredags, i denne uge!

Min computer virker jo ikke, så jeg blogger når jeg kan.<3
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar