lørdag den 4. februar 2012

MIN HYGGELIGE FREDAG.

Først og fremmest beklager jeg min dårlige og sovne blogging her der sidste par dage! Ingen dårlige undskyldninger, bare "undskyld". ;-)

I går, fredag, skulle jeg til tandlæge og ha' lavet det hul jeg havde i tanden (It's official - I hate the dentist) Og det var sådan en mærkelig følelse! Jeg havde det som om at halvdelen af min mund-region var fordoblet i størrelse, altså... Jeg var bange for stadig at være bedøvet til gimle om aftenen, men heldigvis gik det væk i bilen på vej hjem til Dinar!

Og så fyldte vi ellers på. Opvarmning, som sagt, hos Dinar med Katrine, Anastasia, Louise og Nanna. Jeg tror vi alle blev ret tipsy og stadig var det da vi tog afsted til gimle, som denne gang var Hollywood-tema, der var bare ikke rigtig noget Hollywood-agtigt...

Senere tog vi videre på Mona, hvor vi stod i kø ret lang tid, men da vi endelig kom ind hyggede vi os rigtig meget! Jeg fik danset med pigerne OG jeg mødte Jeanette fra paradise! Supersmuk pige som også virker rigtig sød og nede på jorden. Vi fik taget billede med hende, men der har Katrine - ligeså snart jeg får det ryger det selvfølgelig herind. <3
Og nok også billederne fra Mona. ;-)
Selvom jeg aldrig får tømmermænd, kan jeg godt mærke at jeg har været meeeeget træt hele dagen og jeg har SÅ ondt i mine ben, både læggene og lårene. Avs!

Nu vil jeg smutte ind og se The devil wears prada med mor og Lotte (og kanelsnegle) :-)
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar