lørdag den 18. februar 2012

DE DER DOVNE-DAGE...

... Er skyld i jeg ikke har skrevet de sidste par dage. Jeg har faktisk "boet" på luftmadrassen i stuen med Nanna de sidste par dage af ferien.. Jeg har ihvertfald nydt ikke at have noget at tage sig til. ;-) Onsdag var vi helt spontane klokken halv otte og besluttede os for at tage med Louise og Nikolai i biografen, til trods for jeg lige havde set samme film dagen før.


 Så vidt jeg husker tilbragte vi hele torsdag og fredag i sengen, bort set fra i går klokken 21.00 da vi igen var helt spontane og besluttede os at tage hjem til en fyr vi vidste holdte fødselsdag. Nanna hyggede sig, men jeg kendte ikke en sjæl + alle var nok en 15-16 år, så jeg kedede mig ret meget. Nanna blev så fuld, hun blev nødt til at sove på den lille madras, med en spand ved siden af sig - så jeg havde hele luftmadrassen for mig selv <3


For en times tid siden stod jeg og bagte boller, da det kun er mig, mor, Nanna og Lotte der er hjemme og jeg lavede dem liiiiiidt for store, men hold da op de er gode!


Lidt fesent indlæg, men so what? - Henriette <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar