torsdag den 16. februar 2012

FOR 48 TIMER SIDEN..

.. Var jeg ude og spise med de sødeste piger, Katrine og Anastiasia. De var mine valentines, og det fejrede vi simpelthen på Pizza King og i biografen. Vi var inde og se The Woman In Black med Daniel Radcliffe, som officielt set er en thriller/drama, men min personlige bedømmelse af den er altså at det er en gyser!


I går brugte jeg så hele dagen på sofaen sammen med Nanna og om aftenen skulle Louise og Nikolai ind og se filmen jeg lige havde set dagen før, så mig og Nanna tog da med. ;-) Vi havde ikke bestilt billetter, så da vi stod i biografen valgte vi bare to pladser til mig og Nanna ved siden af to optagede pladser. Da vi kom ind i salen, sagde jeg til Nanna at hun gerne måtte sidde ved siden af den fremmede så jeg havde det andet nabosæde for mig selv (hæhæ) ;-) Det viste sig så at ved siden af Nanna sad ved siden af Mikkel, Anastasia's bror! Han kender mig ikke, så han vidste ikke det var mig, men han var på en date med en pige så jeg blev lynhurtig Anastasia's personlige privatdetektiv, selvom der ikke var så meget at fortælle videre til hende ;-) Haha :-D


Filmen er helt klart værd at tage ind og se, den er virkelig spændende og god og man får MASSER af chok og gys er der nok af ;-)
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar