tirsdag den 14. februar 2012

THE DAY OF LOVE.

Der er så mange meninger til denne dag. Nogle mener det er opreklameret, falsk og ligesom enhver anden dag. Mens andre (mig) synes det er en speciel dag, hvor småting betyder lidt mere - alting bliver lidt mere romantisk, hvis man har den helt rigtige at fejre det med. Det har jeg ikke, men der vender jeg mig så til mine skønne, skønne veninder.
Da vi alle tre - dybt uforståeligt - er singler, hygger vi os med hinanden i aften. Vi skal ud og spise og derefter i biografen. Ikke noget med love alle vegne, vi skal nemlig se gyseren The Woman In Black med Daniel Radcliffe, og derefter hjem til mig. Jeg glæder mig så meget til denne aften, med de sødeste piger!<3


♥♥♥♥♥♥

Håber i alle får en skøn aften, i forhold eller ej.<3 - Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar