onsdag den 29. februar 2012

SISTERS POINT GOODIE BAG.

I dag var Louise og jeg i sisters point, hvor vi så en seddel angående en kundeaften som tilfældigvis var i dag. Man kunne købe en billet for 30 kroner og til gengæld få en goodiebag med en værdi på 200+ kroner og 20% på alt i butikken! Vi var meget enige om at det skulle vi simpelthen med til.



Goodiebag'en indeholdt et lækkert, hæklet tubehalstørklæde - mit i mørkegrøn, Louises i mørkerød, en sød nøglering til at have om halsen, som vi faktisk først troede var et bælte - mit i blå, Louises i rød og en superlækker lip balm/læbestift uden farve og duft, som gør læberne SÅ bløde!

Da jeg kom hjem fandt jeg dette billede på facebook:


Vi kan da ikke gå nogen steder uden alle tager billeder af os?! ;-) - Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar