mandag den 27. februar 2012

SIDDER HER MED SRO....

... Og jeg kan slet ikke koncentrere mig. Næsten alle fra klassen er godt i gang, nogle er sågar færdige (!) og så sidder jeg her, klar med min forside og med alle ordene flyvende rundt i hovedet, men de er ikke til at få ned på papir. Jeg tror bare jeg vil tage noget melon og chai-te og så virkelig presse mig selv i gang. Godt jeg har fri i morgen, da.


Forresten, i dag da jeg kom hjem så jeg at Louises kanin, Øffer lå ned og det plejer han ikke. Da vi så ville sætte ham op, faldt han bare igen. Eftersom han er gammel, tænkte vi at det nok var ved at være tid, så Louise tog afsked med ham og jeg tog med dem til dyrelægen. Jeg havde sagt jeg ikke ville græde, for det var jo Louises kanin og det var nok at hun var knust - men da han fik den første sprøjte kunne jeg ikke holde det tilbage, så der stod vi og græd stille over en sovende kanin.... Søde, lille Øffer - 12 år, RIP :-(

2 kommentarer:

  1. Tak for din søde kommentar! Og gal du er en pæn pige.

    SvarSlet