tirsdag den 14. juni 2011

The weekend.

 Kære blogggggg!

Jeg har haft den skønneste weekend i lang tid! Jeg ved ikke om jeg har skrevet det før men min far, hans kæreste, onkel, hans kone og fætter kom ikke til min søsters konfirmation. Så i lørdags ville han ligesom gøre godt for det igen, så i al hemmelighed havde han inviteret de førnævnte plus 2 af Gitte's (fars kæreste) børn. Pernille havde ingen idé om hvorfor alle de mennesker var der, før der kom en stor kage med et billede af hende på, ind på bordet! Den var så flot, og den smagte himmelsk! Mmmmmmh.... Om søndagen (i går) havde vi så endnu en overraskelse lagt op til hende og vi havde hentydet til at vi skulle til karneval i parken (det ville jeg gerne...) Derfor blev hun ret overrasket da vi endte i dyrehaven og senere på bakken. Det var en rigtig hyggelig tur, og det var så skønt at prøve ting med min lille skønne fætter og bare se ham så glad som han var. Og også min søster for den sags skyld. Hun har været rigtig ked af at far ikke var der til konfirmationen men jeg er sikker på det er er tilgivet lidt mere nu..


Jeg sidder faktisk i toget på vej hjem nu imens jeg skriver det her og har ordnet det matematik jeg nu kan uden internet. Jeg tror denne matematik-eksamen bliver min død.. I morgen klokken 08.48 dør jeg... eller besvimer... eller jeg vil ihvertfald være meget nervøs!

- Henriette, klokken 02.23 (RIP ME) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar