onsdag den 1. juni 2011

DAY 25



"Hvad har du i din taske"


Jeg har en lille clutch jeg tager med mig overalt og når jeg skal have en lidt større taske bruger jeg min gamle dunlop taske som jeg også bruger til skole.




Hvis jeg kun skal ud og handle ind eller et sted hen hurtigt ser min clutch sådan ud:


iPod, mascara, læbepomade/vaseline, nøgler, halstabletter, kontaktlinser, mine kort, hårelastikker og spænder. :-)
















Hvis jeg skal hjem til en veninde, eller bare hverdag i skolen ser mit roderum (enderummet på dunlop) sådan ud:


Det fra før + øjenskygge, øjenskyggepensel, flere hårelastikker (man kan ikke have for lidt!), Carmex læbepomade (samme princip som før), lommeletter og hårnåle. Og så plejer jeg også at have en håndcreme og en parfume, men håndcremen er tom og parfumen er væk. ;-)







- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar