fredag den 10. juni 2011

København..

I denne weekend skal jeg hjem til min far i København og jeg skal virkelig arbejde hårdt med mine eksamenspapirer derhjemme og vil derfor faktisk hellere blive hjemme... men jeg savner min farmand, så jeg glæder mig til at se ham! Jeg er bare bange for at jeg ikke får det lavet jeg gerne ville, og det så ender med at gå endnu værre til matematik!

Derfor får jeg nok hellere ikke blogget, tweetet og opdateret status så meget som jeg gerne ville... (Fordi min mor åbenbart ikke synes hun gider betale for mit forbrug at mobilt netværk.. det kan jeg egentlig godt forstå)

... Så jeg sad og pakkede tøj til min weekend i København og pludselig hører jeg min mor har startet musik inde i stuen og sidder og synger.. Pludselig begyndte jeg selv at synge med, uden at vide hvilken sang det var! (Kender i det?!?!) Så gik jeg så ind i stuen og fandt ud af, at det var tonerne til Jonas Brothers hun sad og sang med på! Jeg købte en cd med dem for tre år siden, og den var væk to uger efter og har været væk lige siden (troede jeg) Så har min mor GEMT den for mig i tre år fordi hun selv ville have den!? Strengt! Men siden jeg ikke hører Jonas Brothers mere (ikke siden for tre år siden) kan hun få lov at beholde den.. Haha!
Jeg elsker dig, mor.<3
Hvor var de også kiksede dengang.. 
Ses! (Måske i weekenden, måske ikke)

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar