tirsdag den 14. juni 2011

Tuesday.

I morges var jeg til matematik eksamen og det gik slet ikke som håbet. Der var ét ud af tolv emner jeg absolut ikke ville have og det var det jeg trak.. Jeg kunne dø da jeg så der stod "12" på det lille, grønne stykke papir. Potentiel regression, min røv! Én ting er ikke at kunne det emne man trækker, en anden ting er når man er pisse nervøs og ikke kan sige noget. Allerede da jeg sad og forberedte mig.. Jeg skulle lave et kordinatsystem, men kunne ikke engang skrive lige med linial, fordi jeg rystede så meget af nervøsitet. Min lærer kunne godt se det, så han gav mig et glas vand og hjalp mig godt på vej, og censor var også rigtig flink. Desværre var jeg så nervøs at jeg fik for meget hjælp plus jeg havde lavet den overordnede opgave (regressionen) forkert. Så det blev til et 02.

Jeg skal ikke have matematik mere i gymnasiet, og skal ikke bruge det til noget så jeg synes det er okay - fordi jeg bestod.

Nu skal jeg tisse, så jeg smutter. Ses.

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar