onsdag den 1. juni 2011

DAY 24

"Hvad end du har lyst til"


Først: Klokken er 6 minutter i tolv så jeg kan vidst godt liiiige nå et indlæg fra i dag. ;-)

Der er ikke sket så meget i dag, jeg har bare været hjemme. Her til aften var min søster til skolefest og da hun skulle hjem havde hun ikke kigget det rigtige sted på bustiderne så hun skulle hentes af mig og Allan. Da jeg har haft fri har jeg ingen makeup på, rodet hår og rendt rundt i nattøj, så jeg hoppede bare i et par træsko og tog en sweatshirt på og så var det ellers afsted! Det så rigtig kikset ud og jeg krydsede virkelig fingre for ingen skulle se mig, for jeg plejer aldrig at gå uden for en dør uden mascara på. Og jeg tror også jeg var "unseen". Heldigvis. Min lillesøster har overtalt mig til at sætte billeder ind (gud fri mig vel) og nu har jeg alligevel overskredet 00:00, så kan jeg ligeså godt trække den et par minutter mere imens jeg sætter billeder ind...

No makeup. :S

Mickey, ftw!


- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar