mandag den 6. juni 2011

Update + DAY 26

Okay, så jeg har været i København de sidste par dage, derfor har jeg ikke lige fået skrevet... Sorry!

Blog-challenge!
"Dit favoritband for tiden" 

Jeg har ikke rigtig noget favoritband lige for tiden, mere sådan kun sange som er yndlings for tiden.. Det må være Chris Medina -  What are words og Alex Max Band - Only one.. Men mit all time favourite band MÅ være Westlife! Lidt corny og kedeligt, måske, men jeg har været helt vild med dem siden jeg var 8 år og det er svært ikke at holde fast ved dem. ;-) Jeg skulle ha' været til koncert med dem for nogle år siden men koncerten blev desværre aflyst :-(
______________________________________________________________

Update:
Ligenu sidder jeg og snakker med Louise over MSN og vi har snakket over en time! Det er hyggeligt, hun er et af de skøreste mennesker jeg kender. ;-) Haha.<3

Jeg vil smutte igen, hyg jer!

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar