torsdag den 16. juni 2011

Parlez vous francais?

.... En smule! Der er fransk årsprøve i morgen. Jeg plejer at sige "ved du hvad, jeg gider ikke have forventninger - på den måde undgår jeg at blive skuffet." Og den holder stadig! Bortset fra... Hvis jeg får 02 i morgen, .... Jeg bliver virkelig skuffet, selvom det ikke skulle undre mig siden jeg er den første der skal op, den der sætter "standarden".. og det er altså ikke fordi jeg er den bedste til fransk i klassen, næ nej.. Jeg vil bare gerne op i morgen, gøre mit absolutte bedste og krydse fingre, ben, tunge og alt andet der kan krydses for at få en karakter jeg kan være tilfreds med! (Fint, men hvad er det egentlig for en karakter der kan gøre mig tilfreds?) Jeg ved det ikke, men jeg går ud fra at det finder jeg ud af i morgen tidlig..

Nu vi er ved det franske, skal vi så ikke lige have billedespam med alt det man forbinder med Frankrig?
WARNING: BILLEDESPAM.


French Toast.
Fransk bulldog.

Fransk hotdog!
French manicure.
Fransk fletning.
Aner ikke hvad den kaldes, men franskmænd har dem altid på i tegnefilm... 
French kiss - den tror jeg vi alle kender!


Held og lykke med min årsprøve i morgen, mig. Og til jer andre - hvis i skal til flere eksamener eller prøver - held og lykke! 

- Henriette


Ingen kommentarer:

Send en kommentar