torsdag den 27. oktober 2011

Weekend

JA, jeg ved godt det kun er torsdag, men i morges da jeg kom i skole og sad og ventede på at få time var mine andre timer i mellemtiden blevet aflyst, så derfor; hjem med toget efter at have været på skolen i tyve minutter. Fedt fedt, jo. Bortset fra at jeg fik min mor til at køre mig heeele vejen derud og derefter bruge yderligere 48 kroner på togbilletten. Ok, som om jeg har penge til det, når jeg bare ku' ha' blevet hjemme. :-(
Anyways, jeg sidder her med Patter, Louise er på vej hjem og Katrine og Anastasia er her også om lidt så mig og Patter har linet tre bunker dvd'er op så der skal nørdes film nu her. Skønno.
På vej hjem prøvede jeg lige 7eleven's "Yankiebar-kakako" - Lækkert, kan kun anbefales! ;-)


See ya boys & girls! - Henriette :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar