søndag den 16. oktober 2011

Hola Mallorca - Adios Mallorca.

Som i jo ved kom jeg hjem fra studietur til mallorca i går. Det var med klassen og det var super hyggeligt! Lækkert tur til et lækkert sted med fandens lækre mennesker. ;-) Jeg kom godt nok hjem med tømmermænd og en overbelastet/forstrukket fod - men jeg ville ikke have været denne oplevelse foruden.<3 Jeg har fået et helt fantastisk forhold til mine klassekammerater (og lærene for den sags skyld) efter denne tur.
Jeg fik selvfølgelig og så taget billeder dernede og de skal også vises her på bloggen, men jeg vil ikke have et stort rod i ét enkelt indlæg så jeg har planlagt at jeg viser jer billederne fra de forskellige dage (Mandag i ét indlæg, tirsdag i det næste osv..)
Jeg tror at jeg vil starte med mandag i morgen og så tage den derfra. Godnat blog.<3

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar