fredag den 7. oktober 2011

Los Gimlos

Hej bloggen! Ja, der har var været lidt stille på bloggen de sidste par dage, men min computer er jo broken, så jeg kan ikke skrive så tit!
I dag er det fredag (Ja, det er. Hvis du ikke tror på mig så kig selv her) og det betyder at der er gimle igen! I aften er temaet halloween, men kan ikke rigtig finde noget at klæde mig ud som, men det er ingen problem. Jeg skal hjem til en veninde først og hygge med en flok søde tøser, og i byen efter gimle, det bliver skønno. :-D

Og denne fredag er ikke kun dejlig fordi det er weekend, men også dejlig fordi at næste uge består af klassetur til Mallorca og ugen efter er efterårsferie. Hvad kunne være bedre? Jeg kan ihvertfald ikke komme i tanke om noget på nuværende tidspunkt♥....

Ingen kommentarer:

Send en kommentar