fredag den 28. oktober 2011

Fredag

Hej bloggen ;-)

I dag har jeg brugt min dag hjemme hos Patter. Selvom vi begge har haft fridag stod vi begge op klokken lort i morges, så jeg kunne være herhjemme klokken 8. (Ikke fordi nogle af os ville, men fordi vi skulle lave lektier og jeg ikke havde andre måder at komme ud til ham på, udover klokken ****) Vi har så siddet og lavet på fremlæggelse og aflevering af rapport hele (nogle mere end andre, PATTER!) Men vi er ihvertfald færdige nu, og jeg sidder og venter på min mor henter mig, mens Patter sidder og hygger med hans søster der lige kom forbi. :-)

Jeg ser frem til hyggelig aften derhjemme med familien og en nat hvor jeg skal fylde hele sengen alene, da Louise skal være sammen med hendes bedsteveninde, Mette. Og det er bår' dejligt! Efter en uge i en dårlig seng på Mallorca, en uges søvn på sofaen hos far og én uges søvn med Louise ved min siden, ku' jeg godt bruge et par nætter i en ordentlig seng - alene. ;-)

Så i må hygge jer denne kolde weekend, søde læsere - pas nu på jeres tær ikke falder af.<3
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar