tirsdag den 18. oktober 2011

Mallorca - day 1: Ankomst

Vi ankom til den smukke ø ved sekstiden men var først på hotellet lidt over syv. (Ikke fordi der var langt til hotellet, men fordi det der med at finde de rigtige kufferter måske ikke liiige er 2.a's stærke side) Så på denne dag er billederne mest fra turen derned til, fordi vi kun tænkte på mad da vi ankom til hotellet.

Mig og Patter i toget
Proviant...... (Mmmh)
Sexy bætches. (Måske ikke?)
Rockstarbriller på! (Passer supergodt til det smukke, danske vejr i baggrunden)
Gotta love oreos.
Personligt synes jeg at jeg er bedst til at skjule min skræk.
Udsigten var smuk.
Jeps, Henriette er flyttet ind. (Det var dagen hvor bordet var mindst rodet. Hmmm)

Udsigten fra hotellet, fantastisk.

Har taget flere billeder end disse, men jeg går ikke ud fra i vil se 30 forskellige billeder af de samme bjerge og billeder af vores første spanske mad? (Nachos, ftw!)

Skal over og træne nu her, sammen med far og Pernille for at se om jeg kan få min fod tilbage til normal. Sås.<3
- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar