lørdag den 27. oktober 2012

New Start

Hej! Long time, no see.

Jeg ville bare lige fortælle at efter lang tid uden bloggen, er mit liv nået et skridt videre, så nu er der ikke så meget kaos og følelser der ikke burde være der.
Jeg har derfor valgt at starte en blog op på bloggersdelight, for at starte helt forfra må man jo også starte et nyt sted, ikke?

Jeg er lige kommet hjem fra en ferie til Egypten med Katrine og Anastasia, så måske i kunne tjekke dette indlæg ud med billeder fra første dag i Egypten? Tak, på forhånd. http://rumvalley.bloggersdelight.dk/2012/10/egypt-day-1/

Håber i alle vil følge med i mit liv og min fremgang på min nye blog. Beholder dog denne, så jeg altid kan se tilbage og blive mindet om hvad jeg har været igennem, af gode og dårlige stunder - samt se med på hvad jeg har overvundet.

Husk nu på at jeg er helt ny derinde og derfor kender jeg slet ikke til ordenlig header, widgets og opbygninger endnu, men det bliver forhåbentlig bedre!

- Henriette

Ingen kommentarer:

Send en kommentar